Вища освіта в республіці Сербія в аспекті Європейського простору вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.20535/2409-7160.2021.XXII.236267Ключові слова:
Болонська декларація; студенти; викладачі; освітні установи; пандемія Covid19Анотація
Подключение высших учебных заведений в Сербии к Болонскому процессу требовало рациональное решение при сохранении существующего национального образования и уважения иностранного. Спустя 15 лет все еще существуют ощутимые различия между отечественным и европейским образованием. Применение европейского опыта и согласованность национального и европейского образования подразумевают решение ряда
проблем как на государственном уровне, так и на уровне каждого университета/факультета. В статье дается анализ состояния высших учебных заведений в Сербии в сравнении с ЕПВО в аспекте численности студентов, числа вузов, преподавательского состава, выделения (затраты) на одного студента и влияния пандемии Covid-19.
Посилання
- The European Higher Education Area in2020 Bologna Process, Implementation Report,Education, Audiovisual and
- Culture Executive Agency, Brussels,2020.
- Varadjanin V., Analiza sistema finansiranja visokog obrazovanja u Srbiji i EU, Ekonomija teorija i praksa, vol.1,
- br.1 , 61-67.Beograd, 2019.
- Republic of Croatia Ministry of Science and Education, National Plan for Improving the Social Dimension of Higher
- Education in the Republic of Croatia 2019 – 2021, Zagreb, Croatia.
- Principles and Guidelines to Strengthen the Social Dimension of Higher Education in the EHEA. Retrieved from
- http://www.ehea.info/Upload/BFU,2020.
- Witthaus, G. et al., Validation of Non-formal MOOC-based Learning: An Analysis of Assessment and Recognition
- Practices in Europe (OpenCred), http://bookshop.europa.eu/en/validation-of-non-formal-mooc-based , 2018
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Miloš Pjević, Любодраг Танович

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY 4.0, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.