Аналіз активної аеродинаміки автомобіля з двосекційним антикрилом
DOI:
https://doi.org/10.20535/.2024.XXIV.316136Ключові слова:
антикрило”, “активна аеродинаміка”, “гоночний автомобіль”, “дослідження аеродинаміки”, “гідропривід”Анотація
У роботі розглянуто проблеми нерівномірного розподілу навантаження на задні колеса гоночних автомобілів через створювану притискну силу активним антикрилом під час проходження швидкісних поворотів. Основну увагу приділено аналізу впливу відцентрових сил, які поглиблюють дисбаланс навантаження, та обґрунтовано необхідність розробки нових конструктивних рішень. Запропоновано концепцію активної аеродинамічної системи з двома незалежними антикрилами, що сприяють рівномірному розподілу навантаження між задніми колесами. Виконано моделювання роботи такої системи у середовищі SolidWorks з використанням модуля Flow Simulation. Показано перспективність дослідження оптимальних параметрів антикрил для досягнення балансу між притискною силою, опором повітря та стабільністю автомобіля.
Посилання
Як розподіл ваги впливає на керованість гоночного автомобіля. URL: https://www.suspensionsetup.info/blog/how-does-weight-distribution-influence-race-car-handling
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Іван Ситник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY 4.0, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.