Аналіз активної аеродинаміки автомобіля з двосекційним антикрилом

Автор(и)

  • Іван Ситник КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/.2024.XXIV.316136

Ключові слова:

антикрило”, “активна аеродинаміка”, “гоночний автомобіль”, “дослідження аеродинаміки”, “гідропривід”

Анотація

У роботі розглянуто проблеми нерівномірного розподілу навантаження на задні колеса гоночних автомобілів через створювану притискну силу активним антикрилом під час проходження швидкісних поворотів. Основну увагу приділено аналізу впливу відцентрових сил, які поглиблюють дисбаланс навантаження, та обґрунтовано необхідність розробки нових конструктивних рішень. Запропоновано концепцію активної аеродинамічної системи з двома незалежними антикрилами, що сприяють рівномірному розподілу навантаження між задніми колесами. Виконано моделювання роботи такої системи у середовищі SolidWorks з використанням модуля Flow Simulation. Показано перспективність дослідження оптимальних параметрів антикрил для досягнення балансу між притискною силою, опором повітря та стабільністю автомобіля.

Посилання

Як розподіл ваги впливає на керованість гоночного автомобіля. URL: https://www.suspensionsetup.info/blog/how-does-weight-distribution-influence-race-car-handling

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27

Як цитувати

Ситник, І. (2024). Аналіз активної аеродинаміки автомобіля з двосекційним антикрилом. Матеріали науково-технічної конференції "Прогресивна техніка, технологія та інженерна освіта", (XXIV), 117–119. https://doi.org/10.20535/.2024.XXIV.316136

Номер

Розділ

Технології машинобудування, авіа- та ракетобудування